sometimes it’s the little things

4 Jul

like the tasty goodness of sugar frosted flakes. yep the tony the tiger type. a bowlful of that processed yumm with artificial flavors and perservatives etc that is such a fond childhood memory (at least of the commercials, i don’t have a memory of actually eating it as a child) topped off with 2 tablespoons of milk that while not techincally expired (4 days left on it), i don’t remember opening it so due to a strange phobia called “can’tdrinkthemilkunlessirememberopeningthejug” i can only force myself to put 2 tablespoons on it so that i can technically say i had a bowl of cereal because we all know you have to have milk on it for it count as breakfast, dry cereal is a SNACK people! hey, some people can’t cross bridges and some people can’t drink unfresh milk. both can be serious problems unless you find a workaround. mine involves using that milk in something that doesn’t end up looking like milk. like cookies. they taste GREAT (totally said in my best tony the tiger impression which honestly, isn’t THAT great)

and speaking of things that aren’t that great. do you ever forget a load of clothes in the washer for a couple of days? and when i you finally get around to it you don’t have time to re-wash it because you have to be on the road in 45 minutes and have already worn all your pairs emergency underwears? so you toss the load in the dryer and 45 minutes later you are on the road in freshly dried if not freshly washed t-shirt and non-emergency underwears and you get this “drift” of…….something wafting past your nose? what IS that? smells kinda ummm “tight” and “decomposing-like” sorta makes your nose wrinkle up (and not in a cute way like samantha on bewitched) and the back of your throat starts to constrict convulsively? has that ever happened to you? no?

me either. oh yeah and by the way, i hate you. i mean strongly dislike you. okay i’m disappointed in you. in your attitude. your behavior. the fact that you’re so perfect bugs me is this really the time to try to be politically correct? seriously? fine. i hate you.

Advertisements

4 Responses to “sometimes it’s the little things”

  1. Jan July 4, 2008 at 9:08 am #

    Oh a Friday thump…. I probably needed that with the explosive holiday and all πŸ˜€ Sounds like you need a maid as well….. feel empowered πŸ˜‰ I don’t drink milk either… it skeeves me…. I can hide it in say mashed potatoes with some cream and butter… but to just drink it… nope not even on cereal.

  2. freda1951 July 4, 2008 at 9:25 am #

    Too funny Kay. We all have our phobias, don’t we? Have a grr-e-a-t 4th.

  3. JudyW July 4, 2008 at 9:26 am #

    ROFLMAO!!!!! As I eat a bowl of Honey Nut Cheerios and remember I did start that laundry the other day, didn’t I????????? LOL

  4. Gayle July 4, 2008 at 1:29 pm #

    SNORT

    GUFFAW

    omg you are a riot. you dont have to hate ME cuz I totally understood that crinkle of the nose smell…..

    I just did this same thing 2 wks ago. Dont thing Steve ever noticed… but I sure did!

    Gayle

Leave a comment so I know you are reading!

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: